Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

The Royal Concept

Kategori: Musik

Ett svenskt band som precis släppte sitt debutalbum: Goldrushed
Flera av låtarna i den har varit ute sen tidigare, och min favorit kommer föralltid att vara "World on fire". Vet inte hur många gånger jag lyssnat på den låten. Första gången jag hörde den var det som kärlek vid första ögonkastet. Jag lyssnade på låten när jag vakna, åkte till skolan, var i skolan, åkte hem, pluggade, borstade tänderna och ja, ända till jag somna lyssnade jag på den- i ca 5 dygn i rad. Så magisk låt! 
 
 
 
Här är albumet på spotify:
 
Förstår inte varför dom inte gjort en fet musikvideo till World On Fire, samt att de gjort om den till plattan.. en minus faktiskt. Men här är On Our Way iallafall!
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: