Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Flyttlådor

Kategori: Allmänt

Är snart klar med att fylla alla mina flyttlådor. Allt känns så himla märkligt och konstigt. Jag som var beredd på att stanna här till minst sommaren 2014.
Anledningen till att jag har varit i England och jobbat halva december är för att mitt jobb här iTønsberg har sitt huvudkontor i Plymouth, och det nordiska kontoret skulle stängas ner. Så då frågade de mig ifall jag ville följa med och fortsätta jobba där eftersom de behöver nordiska människor som behärskar språken. Men efter provjobbperioden av att jobba på kontor så hade jag fått nog av det stillasittande arbetet. Så jag sa nej och sökte samtidigtti,l en musikskola i Sthlm som jag även kom in på. Ska bli så himlaaaaaaa fett!! Så, därför flyttar jag till Uppsala ! 

Men, jag har en sak jag måste göra innan jag kan lämna tønsberg. Ikväll ska jag sjunga julsånger i domkyrkan här i stan. Mamma, pappa och lillebrorsan kommer snart. Allt kommer bli så himla kul!! 😍
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: