Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Dag 3- Vad jag blir inspirerad av.

Kategori: 30 dagar

Det finns otroligt mycket jag blir inspirerad av. Men en av det som gör mig mest inspirerad av är det visuella. Saker som anda människor skapat och format. Detta kommer bli ett inlägg av bilder.
 
Om man tänker att jag blir inspirerad till 5 när jag ser på bilder, och när jag bara lyssnar på musik så blir jag också inspirerad till 5. När man kombinerar dessa blir inspirationen inte bara en addition av dessa, 10. Det multipliceras med varandra. 25. Därför kan ni gärna klicka på youtubeklippet så ni får musik samtidigt som ni kollar på kommande bilder :) Echoes (sjuuuuukt bra låt att bli inspirerad av)
 
alternativt Summit av Skrillex
(bli inte rädd att det står Skrillex och att era öron kommer gå sönder av en vansinnig dubstep. Detta är en lugn och vacker låt med en av min favoritartist, Ellie Goulding :)) 
 
 
 
Kolla verkligen på bilderna. Ge tid till att se vilka otroliga verk allt detta är.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är ju ett stort fan av symmentrier och linjer. Grafiska ting. Detta inspirerar mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen det som får mig att tänka outside the box
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen finns det bilder som får en att känna något. Främst människor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skulpturer
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fashion och mode är också något som inspirerar mig. Vackra klänningar, skor, väskor, hårstylingar och makeup.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Coola tatueringar och andra tuffa saker
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Arkitektur och inredning
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det Gud skapat. Planeten vi bor på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gå gärna in på min pinterest och kolla på bilder jag lagt till i olika anslagstavlor. Kan hänga i TIMMAR på den hemsidan/ appen :) det finns huuuuuur mycket somhelst!
 
 
Följer även många olika designanvändare på instagram. Hotell, matkedjor, träningsmänniskor, kläder, skådespelare, modeller, musikkanaler t.ex MTV och earmilk, olika artister, deras fruar, fotografer, producenter osv. Haha helt sjukt vad jag bara vill matas och bli inpumpad av allt detta.
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: