Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Dag 4- Mitt rum.

Kategori: 30 dagar

Längtar så ofantligt mycket tills jag har fler EGNA kvadratmeter att leva på (visst, det är soft att bo hemma och alltid ha mat i kylskåpet. Men samtidigt så kan jag knappt vänta tills jag har mitt egna place).
Har precis städat mitt rum, så det brukar inte alltid se ut såhär haha. För en gångs skull kan man se golvet :)))
 
 
 
Såhär ser det ut när man kommer in :) (kolla in guldkotten i lampan, haha)
 
 
 
 
Håller på att måla några tavlor som står lutade mot väggen 
 
 
 
Den blåa ugglan och timglaset har jag målat hihi
 
 
 
Samlar på lite kameror och klockor...
 
 
 
 
.. samt parfymer osv haha
 
 
Eftersom allt inte får plats på mina väggar så har jag börjat använda taket, haha
 
 
 
 
Innan vi målade om mitt rum för fyra eller fem år sedan så ramade jag in den gamla tapeten för det var så fin ^^
Skorna uppe på väggen var mina favoritskor när jag typ va 13 år. Breve dom hänger två vinyler med fina motiv :)
 
 
 Satte upp dessa krokar på väggen häromdagen. Detta är även min garderobsdörr :)
 
 
 
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: