Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Dag 6 - Vilka jobb jag haft.

Kategori: 30 dagar

Här kommer listan på mina jobb genom tiderna!
 
Mary Kay. Fristående hudvårdskonsult. Startade sommaren 2012- nu (jobbade även i Norge)
Vikarie på LOKS. Åk 7-9. Startade VT14
Stumpen26, caffebar. Jobbade här skiftet mellan 2013/2014
GODTV. Partner Services. Hösten 2013. Tønsberg (&England)
Älska Livet. Utställare/montrars på massor av festivaler. Somrarna 12-13
Coffeehouse by George. Hösten 2011
Tärnholmen, Roddare. Sommaren 2009
Tärnholmen, Lekledare. Sommaren 2008
Joels Café. Perioder 2007-2008 (prao och arbete)
Kriss. NK i Sthlm. Hösten 2007 (prao)
 
Sen så har man ju haft massa ströjobb åt föräldrarna, vänner eller bekanta. Typ måla brädor, sy upp byxor, klippa brorsan, sy klänningar, städa, vara barnvakt, sjunga etc! :)
 
 
Mary Kay (Seminariet i Göteborg i höstas)
 
 
GODTV (Detta foto är taget i Plymouth, England)
 
 
Älska Livet (så himla glassigt att glida runt i en bil där man ser folk röra på läpparna när de läser vad som står på bilen haha)
 
Roddare på Tärnholmen. Haha här är jag och mina kollegor på simskoleavslutningen. Jag sitter i mitten och är asglad
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: