Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Dag 10 - Tio saker jag gillar och ogillar.

Kategori: 30 dagar

1. Jag gillar att träffa nya människor och vara i stora folkmassor
2. Jag ogillar situationer när jag glömt någons namn (är sämst på namn)
3. Jag gillar när någon hör av sig och verkligen vill träffa mig
4. Jag ogillar att jag blir stressad när jag inte har något att göra (därför gör jag alltid nånting) 
5. Jag gillar att åka bil själv i mörkret och dunka musik
6. Jag ogillar när elektroniska saker krånglar
7. Jag gillar att bli överraskad på ett eller annat vis av någon. Blir dock inte det så ofta
8. Jag ogillar att jag kan gå från vitt till svart på en sekund.
9. Jag gillar när människor är mottagliga för mina spontana idéer.
10. Jag ogillar att jag inte har en (läs flera) fet(a) lägenhet(er) och enorma inkomster (haha)
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: