Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

30 dagar

Kategori: 30 dagar

Dag 1 - Vem jag är.

Dag 2 - Vad jag drömmer om.

Dag 3 - Vad jag blir inspirarad av.

Dag 4 - Mitt sovrum.  

Dag 5 - Platser och länder jag besökt.

Dag 6 - Min dag, detaljerat. 

Dag 7 - Sju favoritlåtar. 

Dag 8 - Vilka jobb jag haft.

Dag 9 - Vad jag tror på.

Dag 10 - Tio saker jag gillar och ogillar. 

Dag 11 - Något jag är beroende av.

Dag 12 - Politik.

Dag 13 - En stark åsikt jag har.

Dag 14 - Ett citat jag gillar.

Dag 15 - Hur jag sett ut genom tiderna.

Dag 16 - Jag vill förändra: ___

Dag 17 - Min favoritmat/dricka/snacks. 

Dag 18 - Om jag hade obegränsat med pengar, skulle jag:

Dag 19 - En egenskap jag värdesätter hos andra.

Dag 20 - En egenskap jag värdesätter hos mig själv.

Dag 21 - Saker jag är rädd för. 

Dag 22 - Min familj. 

Dag 23 - Min förebild.

Dag 24 - Var jag är om 10 år och 50 år.

Dag 25 - Något som är viktigt för mig.

Dag 26 - Fem platser jag vill besöka.

Dag 27 - En milstolpe jag passerat.

Dag 28 - Ett mål jag har att uppnå

Dag 29 - Ett starkt barndomsminne

Dag 30 - Varför gjorde jag den här utmaningen?

Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: