Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Macklemore- Gift dig med mig

Kategori: Musik

Den 2 okt smäller det i Oslo. Äntligen ska jag få se en av mina största inspirationskällor - Ben Haggerty- uppträda på scen. Jag hoppas han kommer ha på sig sin kornblåa outfit med gulddetaljer på. Jag och mina två vänner kommer ha på oss guldiga glansiga bodies- liknande han har på sig i musikvideon "And we danced". Haha det kommer bli sååååå fett!!
Varför blir jag så inspirerad av honom? Jadu, hela hans livshistoria visar hur han nått toppen från botten. Från missbruk av alla dess slag, till att nu kunna säga "Don't to that shit".
Han brinner för saker. Brinnande personligheter är ett av det attraktivaste som finns enligt mig.
Har kollat på alla intervjuer med honom. Följer honom, Ryan Lewis, hans fotografer, kollegor och ja, till och med hans blivande fru på instagram, facebook, twitter och vine. Kan inte få nog han och vad dom gör! haha
Längtar till den dagen då han och jag träffas IRL.
 
Här är senaste musikvideon- White Walls
Haha dör, mackle-Jackson
 
 
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: