Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Grym helg i Göteborg!

Kategori: Mary Kay

Denna helg har jag varit i Göteborg På Mary Kay seminarium! Man kan säga att det är som nyår för alla oss hudvårds- och sminkkonsulter! Jag fick nästan träningsvärk i armarna låga för att man klappar så mycket åt alla de som håller tal, tar emot diamantringar, resor, bilar etcetcetc! Man får även lyssna till flera olika framgångsrika konsulter som har sexsiffriga månadslöner. Så otroligt inspirerande! 
 
Ena kvällen kallas för "Awards Night" där makläckt upp sig i balklänningar och glitter. Man känner sig som en riktig kändis när man går där på röda mattan tillsammans med alla sina systerkonsulter! Efter detta event är jag ofantligt taggad på att nå nya höjder med min verksamhet! Nästa år strävar jag efter att bli belönad med den Sharing-ringen gjord av vitt guld och diamanter. För att få den ska jag dela med mig jobbet till 24 aktiva konsulter. Det SKA jag klara! 
Jag bodde hos min bror och svägerska, David och Erika, så jag hängde mycket med dom! Träffade även en god vän, Marielle, och tog en lunch. Vi kom på en genialisk idé!! Det gjorde att jag skapade ett konto på banken som heter "Jorden runt". Jag återkommer mer om det i ett annat blogginlägg! ;)
 
 
 
Helgen i bilder
 
Min kollega Jaqueline
 
Massor av smink!
 
Inne i Scandinavium
 
Jag!
 
Awards Night
 
Ringen "Queens Court of Sharing" ! Den ska jag ha nästa år!
 
Jag på röda mattan!
 
Jag med en MaryKay bil !
 
Lunch och fika med Marielle! <3
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: