Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Funk Dance

Kategori: Allmänt

Önskar att jag hade fortsatt att dansa genom åren, då skulle man verkligen varit duktig nu! Gick nämligen på dans typ precis när jag hade lärt mig att gå haha.
Har alltid haft ett intresse för att dansa, men inte riktigt tagit tag i det. Kanske för att jag inte har haft tid, eller att man inte hittade någon att gå med (helt ärligt så frågade jag ju ingen heller, och man vill ju inte haka på någon av sina vänner som redan dansar..).
 
För någon vecka sedan så fråga Stuart ifall vi alla skulle börja gymma, och ja varför inte? Fast ändå kände jag ett litet "nja" viska på insidan. Jag har ju gymmat i flera år.. nu vill jag göra något nytt! Ska jag börja dansa? Ska jag gå själv?
Några dagar senare så kom Gine in i mitt rum hemma hos oss och sa "Ester, jag skulle vilja börja dansa!". Det var som att hon läste mina tankar, haha. Där och då börja vi kolla upp dansstudios här i stan!
 
Så imorgon ska jag och Gine gå till Extend dansstudio för att testa på att dansa Funk!! Det ska bli så otroligt kul! Längtar verkligen tills klockan slår 20:00 och klassen börjar. Det ska bli spännande och se hur man klarar det :)
 
 
Detta klipp är funk-jazz, väldigt vackert måste jag säga!
 
Share on Facebook

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Passar dig perfekt! Jag vet du ska sjunga och dansa ;)))

    Svar: Det vet vi minsann!
    Ester Lahti

    2013-09-25 | 18:56:51
    Bloggadress: http://mylivingroom.blogg.se
  • Anonym säger:

    Så himla snygg dansstil!

    Svar: Ja verkligen :)
    Ester Lahti

    2013-09-25 | 20:05:58

Kommentera inlägget här: