Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Extrajobbar

Kategori: I min egna värld

Nu när det är missions week här på GODTV så har jag fått möjlighet att jobba en massa extra eftersom kontoret måste var bemannat mellan 09-23. Så idag jobbar jag 09-18 och imorgon 13-23 (fett med caaaaash, love it!)

Denna vecka har jag även börjat ta kontakt med olika människor om att boka upp med en MaryKay-klass! I och med att jag jobbat med detta ett år så vet jag hur det går till, så det är inte det som är problemet just nu- att man inte vet hur man gör. Problemet är mer att jag faktiskt inte känner några, haha. Just nu har jag sex st helt nya kontakter och fler är påväg! Det kommer bli så bra dethär ska vi minsann se! 

Igår var jag på FRIK där det hänger massor av ungdommar! Jag var fär för två veckor sedan och blev bekant med en hel del, men det konstiga är att jag tycker det är jobbigare att komma till ett nytt ställe andra gången än första gången. Exakt samma sak var det när jag började gymnasiet. Första dagen första året gick galant, jag älskade det. Men när jag skulle gå till skolan första dagen i åk 2 så höll jag på att dö av nervositet. Varför är det så? Ingen aning. Om du som läser detta är likadan, hör av dig så bildar vi klubb haha.

 

Har haft mycket mittbena den senaste veckan ba för jag snaggade sidecutten på tooook för mycket. Frågade min bror David ifall jag kunde gå men den så snaggan så svarade han "... lite cancervarning.. "

 
Här sminkade jag mig med rouge på kindera! Brukar aldrig använda det faktiskt
 
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: