Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

En enkel lunch

Kategori: Detox/ Matlivsstil

Såhär såg min lunch ut idag efter att ha tränat och tvättat kläder! Hur fräsch somhelst, och inte alls svårt att göra. Innan jag åt detta så drack jag ett glas vatten med citron i. Det ska hjälpa magen med matsmältningen tydligen :)

 Grön röra- Stekt lök med hackad spenat och smält fetaost. 
 Massor av vatten.
 Smoothie- Soyamjölk med blåbär och hallon i.
 
Jag tror aldrig min kropp har mått såhär bra genom att äta så grönt! I stora drag så har slutat äta pasta och liknande, samt bröd och sötsaker. Inte så mycket kött heller, och i sånt fall vitt. 
 
Det kanske ser ut som lite mat, men faktum är att när man detoxat ett tag så orkar man inte så mycket mat. Denna måltid var nästan på gränsen till för mycket, haha.
 
 
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: