Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Bygger team

Kategori: Mary Kay

Idag så hade jag en makeup med min rumskompis Gine. Vi har pratat väldigt mycket om vad Mary Kay-yrket skulle betyda för henne och att hon troligen skulle ta steget till att bli konsult! Men först så ville hon såklart testa alla produkter som finns i sortimentet.
 
När vi var klara med att sminka så började jag plocka ihop penslarna, färgerna osv och börja fråga henne om det som funnit i både mina och hennes tankar.
Jag: Gine, har du funderat mer på att bli konsult?
Hon: Jaa.. men jag funderar på att vänta tills typ nästa vecka!
Jag: Okej jag förstår! Eller, vad är det som gör att du vill vänta tills nästa vecka?
Hon: Haha jag vet faktiskt inte
Jag plockade fram listan med vad starterkittet innehåller och började visa produkterna en efter en så hon fick se hur hela starterkittet såg ut.
Hon: Okej men ge mig tio minuter att tänka på det!
Det tog inte ens så lång tid som hon behövde Efter ca 2 minuter hade vi klickat på knappen på iPaden om att registrera och beställa ett starterkit! En sjukt underbar känsla! Jag minns själv hur det var att beställa hem paketet som skulle komma på posten inom några dagar, och inte riktigt veta vad detta skulle ge mig- förutom en massa lyxprodukter!! 
 
Att beställa hem ett starterkit förlorar man ALDRIG på. Det är verkligen en resa och äventyr för både ens utsida- och insida. 
 
 
 
 
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: