Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Broccoli

Kategori: Detox/ Matlivsstil

I morse när jag vakna så kurrade magen för första gången på väldigt länge. Kanske för att klockan började närma sig 12, men frågan jag ställde mig själv "vad ska jag äta?" och inte veta svaret, var smått jobbig. Jag brukar ju handla på måndagar och just nu så pallar jag inte gå promenaden på fem minuter till affären.
Så nu efter att ha varit ute en timme och pumpat musik, muskler och kondition (och nej jag orkade inte fortfarande gå till affären) så kokade jag broccoli och skar upp lite fetaost! Och på det kan man strö över citronpeppar :) 




Share on Facebook

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken underbar utebild. Är det där du springer?

    Svar: Precis! :)
    Ester Lahti

    2013-09-22 | 22:19:48
    Bloggadress: http://mylivingroom.blogg.se
  • Eleonora Lahti säger:

    Testar en annan variant också att kommentera 😉

    Svar: Hahaha båda funkar bra!
    Ester Lahti

    2013-09-22 | 22:21:38

Kommentera inlägget här: