Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Börjar hänga med nya vänner

Kategori: Allmänt

Igår efter FRIK så skulle jag börja gå mot bussen som gick från centralen 23.05. Men istället så blev jag erbjuden skjuts av Martin och Christer! Så vi alla hoppa in i bilen där de för övrigt ville se mina "körabil-skills". Det tog inte lång tid innan vi ändra slutdestination, de ville nämligen visa mig hur dom bodde! Efter att jag imponerat dem med min parkering med bilen så gick vi in i deras dubbelvåningslägenhet, som delas av fyra grabbar. Jag blev där x antal timmar längre än vad jag hade tänkt mig och musikfantaster som vi alla är så satt vi i timmar och visa varandra musik och musikvideos varvat av dans på stolar, bord och soffor. Vi åt även en chili som höll på att döda oss, haha så sjukt kul.
 
Idag så blev jag inbjuden av Benetikte och Emma till deras tjejkväll som de skulle ha, samtidigt som jag fick en annan inbjudan av Martine och Linda att joina dom ikväll! Men tyvärr så behövde jag dissa dem båda för att jag jobbar.. Men jag är så sjukt tacksam att jag mött så snälla och gästvänliga människor! Jag tror inte dom förstår hur glad man blir som en "ny local" när man får frågan om man vill följa med och umgås med dem. 
 
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: