Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Big Plans

Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet gick jag och handlade mat och diverse grejer. Började även designa och sätta ihop olika paketpris till MaryKay. Pratade och planerade big things med Petra (som befinner sig USA) över skype, och drack sedan te med Julia (som befinner sig i Uppsala) i ett annat skypes amtal. Alltså, skype är verkligen bäst! Det är förns nu som jag börjat använda det. Innan så hade jag ju alla nära och kära hos mig IRL, nu har jag inte det längre.Nu befinner sig folk i Uppsala, Stockholm, Trollhättan, Göteborg, Umeå, Lund, New York, Oslo, you name it! 
 
Kl halv nio igår kväll var det dags för Top Model Norge som jag och Gine kollade på samtidigt som vi åt nötter, drack te och ett glas rött. Vi har det så mysigt hon och jag! Vi har också kollat upp olika dansstudios som finns här i stan, och vi har nu bokat in att gå på testkurs om ett par veckor! Vi ska lära oss såndär MTV-dans, med andra ord mycket höfter, ass & shakeshake! Haha det ska bli askul. Egentligen har dom en kurs på torsdag, men jag ska ha MaryKay makeup och hudvårdsklass då så det funkade tyvärr inte.. Dock så har jag försökt få kontakt med värdinnan i söndags, måndags och idag och hon har inte svarat! Jag förstår inte varför! Hoppas allt löser sig med det. Måste ju snacka igenom grejerna med henne samt förprofilera gästerna.. Börjar bli lite småstressad..

 
 
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: