Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

9/9

Kategori: Jobb

 
Kom precis hem från att ha spenderat eftermiddagen/ kvällen i Moss (det ligger på andra sidan fjorden. Först 50 min buss, sen 30 min färja och sen ca 30 min buss). Så det tog lååång tid att resa! Men så värt det! Fick träffa Norges nyaste National Sales Director -Line Pettersen- där vi också lärde oss hur man gör en komplett sotningamakeup! 
Var även och kollade på en lägenhet idag! Vi får minsann se vad framtiden erbjuder! 
 
Imorn ska jag jobba 09-23, och i övermorgon också. Fett med cash
 
Önska mig lycka till på arbetsintervjun imorn också, haha vet fortfarande inte vad jag ska säga
 
 
 
 
frulle på jobbet
 
Kontoret har blivit en studio
 
Blev färjig på färjan
 
För att jag har råd
 
Hamnen i Moss
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: