Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Oslo baby

Kategori: Allmänt

I tisdags åkte jag till Oslo för att träffa Anna och Emelie! Vi bodde två nätter i bästa rummet på Scandic Ederkoppen och ba lyxande sönder. Första kvällen var åkte vi förbi hem till några gamla klasskompisar, Kalle och Erik, till deras nya lägenhet som de bor tillsammans med yttligare tre stycken! Själv så tycker jag det verkar bli PÅ TOK för trångt att bo 5 st i en "stor etta", haha men aja.
 
Dagen efter åt vi en riktig brakarfrukost och bara njöt av livet. Vi gick ut på stan, åt på Jensens, köpte lite saker och sedan begav vi oss till kön utanför spektrum för att få se Macklemore & Ryan Lewis !!
Efter många timmars köande och väntande så stod Ben ca 3 meter ifrån mig. Jag dansade och skrek av lycka. Jag grät för att jag blev så inspirerad. Jag blev stundtals stum för att jag inte visste vad jag skulle ta mig till genom att kolla på denna fantastiska människa. Kvällen och natten var HELT spårad.
 
På morgonen tog jag bussen hem tillbaka till Tønsberg och helt plötsligt blev det helg nu IGEN, haha. Helg hela veckan med andra ord :)
 
Tusen tack för en väldigt fin weekend mitt i veckan! <3
 


 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: