Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Mamma fyller år!!

Kategori: Allmänt

Stort grattis på din dag älskade mamma!
Jag önskar jag hade kunnat vara hos dig idag. Jag önskar att jag kunde krama dig just nu och bara säga hur mycket jag verkligen älskar dig. Hur mycket jag uppskattar dig. Hur mycket du betyder för mig. Hur fin du är. Hur bäst du är. Hur stark du är. Hur modig du är.
Du är verkligen ALLT. Jag beundrar dig. Jag ser upp till dig. 
 
Hoppas dagen varit fin, och att armbandet passar bra <3
Du är bäst. Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
 


 
Share on Facebook

Kommentarer

  • Eleonora Lahti säger:

    Ohhh!!! Älskade Ester, min dag var bara så härlig. Jag blev verkligen glad över armbandet. Det känns som det är något man samlar sina minnen kring. Underbart!

    Svar: Älskar dig
    Ester Lahti

    2013-10-05 | 08:01:55
    Bloggadress: http://mylivingroom.blogg.se

Kommentera inlägget här: