Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Köraudition

Kategori: Allmänt

Idag efter jobbet åkte jag hem, tog en powerwalk och sedan begav jag mig till staden för att gå på audition till en kör! Sjöng "The Fox- Nikki and the Dove". När jag sjungit klart så applåderade de två manliga körledarna/ dirigenterna. "Det hörs att du jobbat väldigt mycket med rösten! Och ah.. jag vet inte ifall detta är stället för dig att vara på.. du är för bra med andra ord". Haha jahapp, vart ska jag gå nu då?! Nejmen haha jag testade att vara med på körövningen som var ikväll, och det var otroligt kul!! Det är en väldigt rolig och trivsam miljö som alla skapar tillsammans, och att de "är amatörer" skulle jag inte påstå! 
Känns väldigt kul och skönt att ha hittat yttligare en gemenskap ^^
 
Share on Facebook

Kommentarer

  • Eleonora Lahti säger:

    Kul! Utvecklande och roligt med kör. Sjung, sjung, sjung!!

    Svar: hihi ja!
    Ester Lahti

    2013-10-09 | 17:29:02
    Bloggadress: http://mylivingroom.blogg.se

Kommentera inlägget här: