Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Älskar att känna mig som en vinnare

Kategori: Allmänt

Kollade precis på filmen "Coach Carter". Den handlar om ett gäng grabbar som älskar att spela basket och har nu fått en ny coach. Från att dessa killar inte kunnat föreställa sig en god framtid, så får man tillslut se hur de lyckas på så otroligt många andra ställen i livet än bara basket. Ska inte berätta så mycket, men jag kan verkligen rekomendera denna film! Se den!
 
Jag älskar sånnahär filmer. Filmer där man får följa med i vått och tårrt, och tillslut se alla springa in i mål. Jag blir så himla taggad. Mitt sikte blir återigen inställt på mål. På att vinna. På att lyckas.
 
Share on Facebook

Kommentarer

  • Eleonora Lahti säger:

    Nog en film för mig också ;)

    Svar: du måste se den ! :D
    Ester Lahti

    2013-10-13 | 20:19:13
    Bloggadress: http://mylivingroom.blogg.se

Kommentera inlägget här: