Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Slappdag

Kategori: Allmänt

Hart så stöööört mycket för mig de senaste dagarna/ helgen. Snittat 4 h sömn/natt sen i Torsdags, så idag har jag bara sovit, kollat på film, varit ute, lagat mat och städat! :)
I torsdags smsa Martin efter att jag varit på dans. Femton minuter senare knackade det på dörren och där stod han med choklad och godis, redo för film med andra ord! Solen började nästan gå upp när han drog. I fredags var vi hos han ett bra tag in på de första timmarna in på det nya dygnet och spela spel och härja. Sen åkte jag på körseminarie med kören under lördagen. När jag sjöng min låt som jag ska uppträda med på julkonserten den 21 december så började flera gråta. Wow. Efter det höll jag i en hudvårdsklass för ett gäng nya tjejer, så det var kul!
 
Haha detta blev ett sjukt tråkigt inlägg... "Först gjorde jag det, sen åkte jag dit och gjorde det och sen gjorde vi dethär...."
 
Ska bättra mig haha hejdå
 
xoxo
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: