Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Plymouth!

Kategori: Allmänt

Den 4 December bär det av till Plymouth på jobbresa! Seriöööst, shit va kul! :D Känns sjukt kul att få resa på detta jordklot- och få betalt. Haha jag tackar GODTV tusen gånger om!
 
Min pappa jobbar också på GODTV, och han har ju fått resa på alla jordens hörn genom det jobbet. Jag har alltid velat få göra samma sak som han. En gång så sa chefen till honom "Möt mig i London på lunch imorgon, så åker vi till Malta efteråt". Det var bara att börja packa väskan! Sen när han precis skulle lämna huset så får han beskedet att man ska till sydafrika i samma veva, så han slängde ner lite extra kläder i resväskan och drog. Vilket äventyr min pappa får vara med om! Och nu får jag vara med och göra lite liknande (inte så dramatiskt dock, haha)
 
Staden ligger i sydvästra delen av landet och studentstaden har ett inånaravtal på över 250 000, så det är lite större än Uppsala! (och mycket större till skillnad från Tønsberg på ca 40 000 ;))
 
Det ska bli spännande att se vad detta har att ge
 
 
 
 
 
 
 
 
Share on Facebook

Kommentarer

  • Eleonora säger:

    Yehhh!
    Många äventyr väntar.

    Svar: hihi ja !
    Ester Lahti

    2013-11-12 | 20:36:52
    Bloggadress: http://mylivingroom.blogg.se

Kommentera inlägget här: