Share on Facebook

semesterfester.blogg.se

Vad gør jag på GODTV?

Kategori: Jobb

Just nu så jobbar jag 75% på GODTV kontoret här i Tønsberg. Min post heter "Partner Services", jag är typ som en sekreterare. Fixar och donar med lite allt möjligt. Främst så sitter jag i telefonsamtal med olika partners som vill donera pengar, skicka in ett böneämnen eller vill dela ett vittnesbörd. Just idag så har jag ringt medlemmar som är månadsgivare där deras kreditkort håller på att gå ut. Så därför ringer jag dom för att uppdatera den informationen.

Nu när bossen inte är på kontoret denna vecka och nästa så har jag fått ta över några av hennes uppgifter, bl.a attsammanställa  "Opening balance. Closing balance" för de olika nordiska bankerna. Rätt kul faktiskt!

Dock så är ju dethär inte det jag kommer göra nu hela hösten. Vi har som olika uppdrag! Så nästa grej som kommer upp börjar næsta vecka! Ska bli spännande :)

 

Mitt skrivbord!

 
 
 
Och jag! 
 
 
Share on Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: